Епіграфи до уроків
Епіграфи до уроків
- 1. Числа — це невід’ємне знаряддя сучасної цивілізації, що використовується для впорядкування сфери її діяльності. Ф. Дейвіс
- 2. «Тисячі шляхів ведуть до помилки, до істини – тільки один». Ж.-Ж. Руссо
- 3. "Предмет математики є настільки серйозним, що корисно не нехтувати можливістю зробити його дещо цікавішим” Блез Паскаль
- 4. Математику вже тому вчити треба, що вона розум до ладу приводить. М.В.Ломоносов
- 5. Велика книга природи написана математичними символами. Г.Галілей
- 6. Сила і загальність методу диференціального й інтегрального числення такі, що не ознайомившись з ними, не можна як слід зрозуміти все значення математики для природознавства і техніки і навіть оцінити всю красу і принадність самої математичної науки. А.М. Колмогоров
- 7. ... нуль багатший на зміст, ніж усяке інше число. Ф. Енгельс
- 8. Кажуть, що між двома протилежними думками лежить істина. У кожному разі! Між ними лежить проблема. Той, хто помилився на першому ґудзику, не зможе застебнути камзола. Не можливо завжди бути героєм, але завжди можна бути людиною. Йоган Гете
- 9. Не роби ніколи того, що не знаєш.Але вчись усьому, що потрібно знати, і тоді будеш вести спокійне життя. Хоч слова «так» і «ні» короткі, все ж вони вимагають серйозних роздумів. Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи. Піфагор
- 10. «Вчись усьому, що потрібно знати, і тоді будеш вести спокійне життя. Початок є половина всього». Піфагор
- 11. Математика вчить мислити й разом з тим вселяє віру в безмежні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер. В.О. Сухомлинський
- 12. У математиці є своя краса, як і в живопису та поезії. М.Жуковський
- 13. Відкриття – це 10% натхнення і 90% праці. Найважливіше завдання цивілізації – навчити людину мислити. Т.Едісон
- 14. Проблеми, з якими ми стикаємося, не можуть бути розв’язані на тому ж рівні мислення, на якому ми були, коли створювали їх.Математика – це єдиний досконалий метод, який дозволяє надурити самого себе. А.Ейнштейн
- 15. Багато говорити і багато сказати – це не одне й теж. Софокл
- 16. Хто хоче обмежитися теперішнім, має знати: без знання минулого, не зрозуміє його. Лейбніц
- 17. …Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо заходьте у воду, а якщо хочете навчатися розв’язувати задачі, то розв’язуйте їх. Д.Пойа
- 18. Досконалість – це знання людини про свою недосконалість.Ми не знаємо, чи довго проіснує земля і небо, але знаємо, що завжди 3 і 7 буде 10. Августин
- 19. Математика – гімнастика розуму. О.В.Суворов
- 20. Любити все людство легше, ніж зробити добро сусіду. Поки не навчений, не соромся учитися. Г.Сковорода
- 21. Арифметика — це лічильна мудрість. Без цієї мудрості ні філософа, ні лікаря не може бути. Л. П. Магницький
- 22. Питання «Чому?» – одне з найплідніших. Задавайтеся ним частіше. М.Лаврентьєв
- 23. Математику не можна вивчати, спостерігаючи як це роблять інші. А.Нівен
- 24. Математика – цариця всіх наук. Її коханий – істина, її наряд – простота і ясність. Палац цієї володарки оточений тернистими заростями, і щоб досягти його, кожному треба продертися крізь хащі. Випадковий подорожній не знайде в її палаці нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, який любить істину і загартовувався в боротьбі з труднощами. Снядецький Ян
- 25. • Якщо не висловлено різні думки, немає з чого виб ирати краще. • Знання збираються по краплині, як вода в долині. • Живи своїм розумом, але звіряйся з чужим. • Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також вміти користуватися нею. • Не кажи чому учився, а кажи чого пізнав. • Теорія без практики мертва і безплідна, практика без теорії неможлива. Рене Декарт
- 26. Знання лише тоді знання, коли вони здобуті зусиллями своєї думки, а не тільки пам’яттю. Л.М.Толстой
- 27. Людина подібна до дробу: в знаменнику те, що вона про себе думає, а в чисельнику те, ким вона є насправді. Що більший знаменник, то менший дріб. Л.М.Толстой
- 28. Жартівливі приклади часто мають більше значення, ніж користі. М.Штіфель
- 29. Велич розуму вимірюється кількістю ідей та їх поєднанням. К. Гельвецій
- 30. Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам”ятаю Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань та навичок Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром. Конфуцій
- 31. Доведення, яке не є строгим, – це ніщо. Математика – це мистецтво називати різні речі одним і тим же іменем. А. Пуанкаре
- 32. У будь-якій науці, у будь-якому мистецтві найкращий учитель – досвід. Сервантес
- 33. Кожна людина вартує рівно стільки, скільки вартує те, про що вона турбується. М.Аврелій
- 34. Усе підлягає обчисленню і вимірюванню. Немає понять загальніших, ніж число і простір. Д.Дідро
- 35. Цілі числа — першоджерело математики. Г. Мінковський
- 36. Той, хто не знає математики, не може вивчити інші точні науки й не може пізнати світ. Р.Бекон
- 37. Наука – полководець, а практика – солдат. Леонардо да Вінчі
- 38. …не можна поглиблено займатися будь-якою точною наукою, не знаючи її математики. Дж.Максвелл
- 39. У математиці панує своя мова – це формули. С.Ковалевська
- 40. Серед усіх наук, що відкривають шлях до пізнання законів природи, найвеличнішою є математика. С. Ковалевська
- 41. Справжній математик – це щирий ентузіаст. Без ентузіазму немає математики. НОВАЛІС (псевдонім, справжнє ім'я –Фрідріх фон Гандерберг, 1772 – 1801, німецький письменник, поет)
- 42. «Недостатньо лише зрозуміти задачу, рівняння, нерівність. Необхідне бажання їх розв’язати. Де є бажання, знайдеться і шлях до розв’язання». Д. Пойа
- 43. І, дуже полюбивши мистецтво числове, я подумав, що без числа ніяке міркування філософське не можна вивести, і його слід вважати матір’ю всієї мудрості. Ананія Ширакаці
- 44. «Досягти успіху не означає, що ви повинні зробити що-небудь визначальне. Це значить, що ви повинні робити те саме, що і всі, тільки виключно добре» Колін Тернер
- 45. «Розум, розтягнутий новою ідеєю, ніколи не набуває попередніх розмірів» Олівер Вендем Голмс
- 46. ...принципи геометрії є принципами всієї математики. О. Хайям
- 47. Математика — це мова плюс роздуми. Р. Фейнман
- 48. Математика — це велична споруда, створена уявою людини, для пізнання Всесвіту. Ле Корбюз’є
- 49. Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості. Н. Вінер
Комментариев нет:
Отправить комментарий